مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تجهیزات ورزشگاه‌ها اورهال و برخی مجموعه‌های ورزشی باقرشهر بهسازی شد

در آستانه برگزاری "جام جوان پهلوان" در باقرشهر:

شهردار باقرشهر از اورهال تجهیزات و تأسیسات ورزشگاه‌ها و نیز بهسازی برخی مجموعه‌های ورزشی در شهر باقرشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر کلیه اماکن ورزشی با امکانات موجود در آن جهت برگزاری مسابقات آماده‌سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، مرتضی همتی در حاشیه بازدید از ورزشگاه‌ها و محل برگزاری مسابقات “جوان پهلوان” اظهار داشت: با توجه به میزبانی شهر باقرشهر از بزرگ‌ترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران که با حضور و مشارکت 5 هزار ورزشکار برگزار می‌شود، اورهال تجهیزات و تأسیسات ورزشگاه‌ها و نیز بهسازی برخی مجموعه‌های ورزشی در دستور کار قرار گفت.

وی افزود: بسیاری از اماکن و مجموعه‌های ورزشی در شهر باقرشهر از بدو تأسیس تاکنون از حیث تأسیسات و تجهیزات تعمیرات و رسیدگی نشده بود اما به بهانه برگزاری این رویداد بزرگ و در راستای میزبانی شایسته، کلیه اماکن ورزشی با امکانات موجود در آن اورهال شد.

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ که در بیش از 25 رشته ورزشی برگزار خواهد شد، سالن‌های فدک، غدیر و خانه ژیمناستیک و نیز استادیوم ایثارگران، زمین اسکیت، سالن کارگران، آمفی‌تئاتر عطر یاس آماده‌سازی شده است.

همتی در پایان با اشاره به ظرفیت ورزشی باقرشهر خاطرنشان کرد: جام جوان پهلوان فرصت مغتنمی است که بضاعت ورزشی باقرشهر در سطح کلان ورزش کشور معرفی شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه