مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همتی ؛امروز ایران اسلامی در حال تولید الگوهای معنوی و فرهنگی برای جهان اسلام است

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س)به همت شهرداری باقرشهر مراسم باشکوه تجلیل از مادران و همسران شهدای باقرشهر برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین ( س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا به همت شهرداری باقرشهر مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای باقرشهر با حضور پرشکوه خوانواده معزز شهدا در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد .
در این مراسم مرتضی همتی ضمن خیر مقدم به این عزیزان و عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) و شهادت سردار سید رضی موسوی؛ اظهار داشت : امروز ایران اسلامی در حال تولید الگوهای معنوی و فرهنگی برای جهان اسلام است که این الگوها باید از چند زاویه مدنظر قرار گیرد؛صبری که شما خانواده معزز شهدا کردید ؛ قرآن به این صبر چه نگاهی دارد ؟ در روایات و احادیث بالاترین نیکی و ایثار آن است که انسان از عزیزترین داشته خود در راه خدا بگذرد که شما این کار را کردیدو آنچه شما در راه خدا تقدیم کردید اجرو پاداشی دارد که قابل وصف نیست و رنج وسختی که در این راه کشیدید ؛ امنیت و اقتدار کشورمان را تضمین کرده است و این امنیت امروزی ما و پیشرفت کشور مرهون ایثار شما و مجاهدت فرزندان شما است.

این مراسم با حضور تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام ؛ بخشدار کهریزک؛ شهرداری باقرشهر ؛ رئيس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ؛ جانشین سپاه حضرت روح الله ؛ رئیس هیئت رزمندگان اسلام و فرمانده حوزه بسیج خواهران باقرشهر و سایر مسئولان و با مداحی امیر نعیمی برگزار و در پایان خانواده معظم شهدا تجلیل شدند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه