مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید شهردار باقرشهر بر پرورش مدیران بومی /از تمام ابزارهای قانونی برای دریافت مطالبات مردم استفاده می‌کنیم

شهردار باقرشهر در جلسه کمیته درآمد با تاکید بر استفاده از تمام ابزارهای قانونی برای دریافت حق و حقوق مردم ؛مشکلات و نقص های موجود در روال انجام کار را به اعضای کمیته گوشزد کرد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شهرداری باقرشهر ؛ ششمین جلسه کمیته درآمد شهرداری باقرشهر با حضور مدیران شهرداری و اعضای کارگروه های مختلف عصر دیروز شنبه 29 مهرماه در سالن جلسات شهرداری باقرشهر تا پاسی از شب ادامه داشت .
در این جلسه مدیران مربوطه به ارائه گزارش در زمینه اقدامات انجام شده در خصوص پرونده های شرکت ها و مودیان کلان شهرداری پرداختند و نقص ها توسط شهردار به مدیران گوشزد شد .
شهردار باقرشهر با تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای کارآزموده جهت پیشبرد امور اظهار داشت : طیف گسترده ای از نیروهای باتجربه شهرداری در حال گذراندن سالهای پایانی خدمت خود هستند و برای آموزش و تربیت این افراد تا اینکه تجربه کسب کنند کلی زمان و هزینه صرف شده است و می توان گفت افراد متخصص دارایی های یک سازمان هستند که باید این اطلاعات و تجربه ها را به نسل جوان منتقل کنند و برای بنده نیروهای جوان شاغل در شهرداری که بومی شهر هستند اولویت دارند و باید شهر توسط این جوانان در آینده اداره شود و نگاه مدیریت شهری کنونی نگاه پرورش مدیرانی توانا و بومی برای اداره امور شهر در آینده است .
وی با تاکید بر پیگیری مطالبات از بدهکاران شهری گفت : شرکت های بزرگ و صنایعی که دارای ساخت و سازهای غیر مجاز هستند باید حق و حقوق مردم را تمام و کمال پرداخت کنند و مماشاتی در اینکه حق مردم این شهر را دریافت کنیم با هیچ فردی نداریم و از همه توان و ابزارهای قانونی برای دریافت حق مردم استفاده خواهیم نمود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه