مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همتی : با تمام توان در مقابل ساخت و ساز های غیرمجاز ایستاده ایم /بازآفرینی بافت فرسوده از اهم برنامه های شهرداری است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شهرداری باقرشهر ؛ شامگاه 29 مهرماه جلسه کمیته فنی با حضور اعضا در سالن جلسات شهرداری برگزار شد .
در این جلسه شهردار باقرشهر با اشاره به وضعیت ساخت و سازها و بازدید میدانی دوره ای مستمر اظهار داشت : بحمدالله وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز نسبت به ماه های اول حضورم بهتر شده است و باید در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز بساط رانت و دلالی برچیده می شد که این اتفاق با ایستادگی قاطع شهرداری سامان گرفت و در این بین تلاش های زیادی برای متشنج نشان دادن اوضاع با پشتیبانی افرادی صورت گرفت اما مجموعه شهرداری قاطعانه با ساخت و سازهای غیرقانونی برخورد می کند و در مقابل متخلفانی که به دنبال تضییع حقوق مردم هستند ایستاده ایم .
همتی با اشاره به اهمیت بازآفرینی بافت فرسوده اظهار داشت : بخش اعظمی از شهر در بافت فرسوده قراردارد و باید با برنامه ریزی و استفاده از افراد توانمند بتوانیم این موضوع پر اهمیت و حیاتی را برای شهر باقرشهر پیاده سازی کنیم تا در آینده از مشکلات بی شماری که به واسطه بافت فرسوده گریبانگیر مردم این شهر می شود جلوگیری کنیم .
جلسه کمیته درآمد و کمیته فنی از ساعت 16:30 در سالن اجتماعات شهرداری باقرشهر آغاز و در ساعت 23:20 دقیقه خاتمه یافت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه