مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۱۵ هزار قرص روانگردان در شهرری

۱۵ هزار قرص، ۱۱۶ لیتر شربت روانگردان و ۶ لیتر شربت تریاک توسط فرمانده انتظامی شهرستان ری کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۵هزار قرص و۱۱۶ لیتر شربت روانگردان و همچنین ۶ لیتر شربت تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر گفت: نوزدهم مهرماه امسال ماموران عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد در پی پوشش دهی انتظامی سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو کوییک سفید رنگ را در محور «ری- ورامین» مشاهده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دادند.

وی افزود: پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص می‌شود خودرو دارای دستور توقیف از مقام قضائی است که در این حین دستور توقیف صادر، ولی راننده آم بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری می‌شود و بدین ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس طی چند کیلومتر تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار خودرو در ابتدای شهر “قلعه نو” شهرستان ری متوقف و در بازرسی از خودرو بیش از ۱۵هزار عدد قرص و ۱۱۶ لیتر شربت روانگردان و همچنین ۶ لیتر شربت تریاک کشف و راننده خودرو متهم دستگیر شد.

سرهنگ طرهانی به انتقال متهم به مقر پلیس خبر داد و ابراز داشت: متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه مواد روانگردان یکی از دارو‌هایی است که برای کنترل اعتیاد از آن استفاده می‌شود، اما گاهی اوقات مصرف همین دارو هم به نوعی حکم ماده مخدر را پیدا کرده و مصرف کنندگان به آن اعتیاد پیدا می‌کنند، تصریح کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و مظنون در ارتباط با خرید و فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ و کلانتری محل سکونت خود گزارش کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه