مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ویژه ری:اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بواسطه حضور نیروی انسانی متعهد و معتقد می باشد

عصر امروز آیین کلنگ زنی احداث ساختمان مجتمع نیروی انتظامی در روستای فیروزآباد بخش قلعه نو باحضور معا‌ون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، آیین کلنگ زنی احداث ساختمان مجتمع نیروی انتظامی در روستای فیروزآباد بخش قلعه نو باحضور حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه قلعه نو، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار گودرزی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران، یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، اسحاقی بخشدار قلعه نو، سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری و سایر مسئولین برگزار شد.

فرماندار ویژه ری در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات سبزپوشان نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت جامعه، گفت: در زندگی انسانها همواره ۲ مجهول وجود دارد. سلامتی و امنیت که تا زمانیکه بیماری و یا مشکلات مرتبط با آنها رخ ندهد قدر این ۲ نعمت بخوبی درک نمی شود.

باب الحوائجی ادامه داد: امنیت و نظم حاکم بر شهرها و روستاهای کشور مدیون حضور برادران و خواهران سبزپوش نیروی انتظامی است که با از خودگذشتگی و تلاش در این راه مقدس درحال خدمت می باشند. عزیزانی که مظلوم، مقتدر، نجیب و گرانقدر درحال دفاع از نظم و امنیت کشور و مردم شریف ایران اسلامی می باشند‌.

وی افزود: امروز پلیس ایران یکی از مقتدرترین پلیس های دنیا است. این اقتدار و قدرت به واسطه تجهیزات و ابزارآلات امنیتی و نظامی نیست. بسیاری از پلیس های کشورهای دیگر تجهیزات و امکانات بهتر و پیشرفته تری در اختیار دارند. این اقتدار به واسطه حضور نیروی انسانی متعهد و معتقد است. معتقد به نظام جمهوری اسلامی، کشور عزیز ۶ایران، پرچم سه رنگ ایران و معتقد به نام مبارک الله است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: اگر امروز نیروی انتظامی ایران یکی از مقتدرترین پلیس های جهان است، به جهت اعتقاد و توکل به وجود خداوند تبارک و تعالی و حضور نیروی انسانی معتقد و متعهدی است که در اوج اقتدار با رأفت اسلامی و اخلاق مداری در حال خدمت به هموطنان و مردم شریف شهرها و روستاهای ایران اسلامی است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: امروز شهرستان ری به برکت آستان مقدس حضرت سیدالکریم «ع»، مردم انقلابی و شهیدپرور و حضور فرماندهی و کارکنان با اخلاص و تلاشگر نیروی انتظامی در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان، یکی از امن ترین مناطق کشور عزیزمان می باشد که بنده بعنوان نماینده عالی دولت مردمی در شهرستان ری، از فرماندهی معزز و کلیه نیروهای خدوم و جان برکف فراجا بویژه معاونت ها، پلیس های تخصصی و کلانتری های تحت امر مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان ری تقدیر و تشکر می نمایم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه