مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عاملان نزاع و رعب و وحشت در باقرشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی و ایجاد تنش و رعب و وحشت میان شهروندان در محدوده باقرشهر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در اولین روز از مهرماه امسال وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته‌جمعی با سلاح سرد و ایجاد تنش و رعب و وحشت میان شهروندان در میدان عرب‌ها واقع در محدوده باقرشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع سریعاً در دستورکار عوامل پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

طرهانی با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی پلیس شروع شد، گفت: ماموران با بررسی همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی هویت متهمان را مورد شناسایی قرارداده و در ادامه محل اختفاء این افراد نیز شناسایی شد.

وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات گفت:‌با جمع‌بندی اطلاعات به‌دست آمده و اخذ مجوز عملیات، روز گذشته ماموران پلیس به مخفیگاه این افراد در شهرستان کرج رفته و با انجام یک عملیات منسجم پلیسی هر پنج متهم متواری را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح شکاری تک لول به همراه چهار فشنگ کشف و ضبط شد. سه دستگاه خودروی سواری متعلق به این افراد نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهمان در مقر انتظامی گفت:‌این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و هدف خود را قدرت‌نمایی و خودنمایی اعلام کردند.

طرهانی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد به همراه پرونده‌های متشکله و به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه