مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

40کامپیوتر خودرو در خاورشهر از سارقان کشف شد/مالخر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر اموال مسروقه و کشف بیش از ۴۰ عدد کامپیوتر سرقتی خودرو در خاورشهرخبر داد و گفت: ۲ سارق نیر دستگیر شدند که بیشتر در جنوب شرق استان تهران فعالیت داشتند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ محمد قاسم طرهانی با اشاره به دستگیری باند سرقت، اظهار داشت: در راستای اجرای دستور سردار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مبنی بر برخورد با سارقین و مالخران اموال مسروقه موضوع در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری قیامدشت با رصدهای هوشمندانه و اشرافیت‌های اطلاعاتی یکی از ضایعاتی‌های محدوده “خاورشهر” را که ترددهای مشکوکی دارد تحت رصد قرار دادند و مشخص شد، محل خرید اموال مسروقه است، لذا هماهنگی‌های قضایی در این خصوص انجام و محل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: در بازرسی از آن ضایعاتی بیش از 40 دستگاه کامپیوتر ECU سرقتی خودرو کشف و متهم جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل و تحقیقات تخصصی آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات تخصصی و فنی مشخصات 2 سارق به‌دست آمد که با بررسی سرنخ‌های موجود در پرونده مخفیگاه سارقان در محدوده خاورشهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر دو سارق دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان در مبنی بر سرقت کامپیوترهای خودرو از نقاط مختلف جنوب و شرق تهران اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفتن تا ابعاد دیگر پرونده نیز رمز گشایی شود.

طرهانی در پایان از نقش مالخران اموال مسروقه را در وقوع سرقت بسیار مهم دانست و بر عزم جدی پلیس برای برخورد با خریداران اموال مسروقه تأکید کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه