مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

15 هزار بسته نوشت افزار بین خانواده های کم‌برخوردار توزیع شد

رزمایش کمک مؤمنانه پویش همکلاسی مهربان ۴ در قالب توزیع ۱۵ هزار بسته نوشت افزار برای خانواده‌های کم برخوردار روز دوشنبه ۱۰ مهر در آستان شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛یکی از وظایف و برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی بهره گیری از ظرفیت خیران و افراد توانمند است تا این افراد در کنار قرار گرفتن کمک‌های مالی دانش آموزان نیازمند و خانواده آنها، زمینه تحصیل و آموزش آنان نیز فراهم شود.

وی ادامه داد: به نیابت از همه شهدای دانش آموز و شهدای استان تهران ۱۵ هزار بسته کمک آموزشی تهیه شده است که هر بسته به ارزش هفت میلیون ریال و در مجموع کل این اقلام به ارزش یکصد میلیارد ریال بین خانوارهای کم برخوردار توزیع خواهد شد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد در سالهای آینده هم اینگونه کارهای خیر را ادامه دهیم و در راستای فرمایشات مقاه معظم رهبری و اجرایی کردن فرامین ایشان قدم موثری برداریم و به این خانواده‌ها خدمت کنیم.

عرب افزود: بسیج دانش آموزی در راستای کمک و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و کمک های مومنانه به خانواده های کم برخوردار با برگزاری مراسم پویش همکلاسی مهربان ۴ و اهدای ۱۵ هزار بسته نوشت افزار به این خانوارها توانسته گوشه ای از نیازهای آنها را رفع کند و یکی از ویژگیهای این بسته ها تقارن توزیع آنها با هفته دفاع مقدس بوده و تمام دفترهایی که به گروه هدف اهدا شد مزین به عکس شهدای دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه یک نمونه از کار فرهنگی جریان‌ساز است که ظرفیت‌های متعددی را در جهت یک امر خداپسندانه بسیج می‌کند و اثرات و برکات فرهنگی فراوانی را در پی دارد. قطعا این اقدام محدود و منتهی به بسیج دانش اموزی نیست و حداقل به‌عنوان یک الگو در بین جامعه نیز منشأ اثر خواهد بود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان تهران ضمن اشاره به برگزاری اینگونه مراسم ها گفت: هدف از برگزاری پویش همکلاسی مهربان، ایجاد روحیه همدلی بین دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت آنها برای تهیه اقلام تحصیلی سایر دانش‌آموزان کم برخوردار است که این طرح همواره پس از گذشت سال‌های متمادی همچنان مورد استقبال دانش‌آموزان قرار دارد.

عرب یادآور شد: به لطف خدا و با کمک‌های جمع آوری شده در قالب پویش همکلاسی مهربان، کمک خیران، سازمان بسیج سازندگی و با همکاری دیگر ارگانها بسته های توزیع شده شامل کیف، پنج جلد دفتر، مداد رنگی، خط کش، جامدادی به ارزش تقریبی هفت میلیون ریال بوده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از خیرانی که در رزمایش کمک‌های مومنانه با سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران (ع) همراهی کردند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی خانواده‌ها در شهرستان ری امکان فراهم کردن ابتدایی‌ترین نیازهای فرزند دانش‌آموز خود را ندارند بنابراین لازم است توجه ویژه‌ای به این قشر شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه