مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شما دانشجویان ذخایر نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و آینده کشور در دستان شما است

مراسم جشن ورودی های جدید سال تحصیلی دانشگاه پیام نور شهرری صبح امروز با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ مراسم جشن ورودی های جدید سال تحصیلی دانشگاه پیام نور شهرری صبح امروز با حضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

در این مراسم که باحضور صابری رئیس دانشگاه پیام نور، اساتید و اعضای هیئت علمی و دانشجویان جدیدالورود برگزار شد، فرماندار ویژه شهرستان ری در سخنانی با تبریک قبولی دانشجویان حاضر در آزمون سراسری و موفقیت در ورود به دانشگاه گفت: شما دانشجویان عزیز ذخایر نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و آینده کشور در دستان شما و وابسته به سعی، تلاش و همت شما است.

باب الحوائجی ادامه داد: همواره کلماتی چون دانش و دانشجو انرژی بخش و آرامش بخش بوده است. برای تفکر، اندیشه، حرکت و پژوهش در راستای بودن و شدن و حرکت در راستای رشد و توسعه.

وی افزود: شما دانشجویان در وهله اول میبایست خود و توانایی های خود را جدی گرفته و به این باور دست یابید که شما آینده سازان وطن خود هستید. حرکت آفرینان آینده برای ایجاد رشدی پایدار شما خواهران و برادران گرامی هستید. خودتان را باور داشته باشید و برای آینده با برنامه ریزی و مطالعاتی دقیق حتما هدف و برنامه مشخصی تعیین نمایید.

معاون استاندار تهران ادامه داد: شما دانشجویان می بایست در مرحله اول برای خود برنامه داشته باشید. شما اگر خود را به خوبی بسازید آنگاه می توانید در آینده ای نزدیک وطن و جامعه را به بهترین شکل ممکن بسازید.

باب الحوائجی افزود: در راستای خودسازی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی دستورالعمل بسیار کارآمد و اثربخشی را برای ما بویژه شما جوانان و نوجوانان عزیز تبیین نموده اند. معظم له این برنامه را در سه واژه کلیدی بیان نموده اند. تحصیل، تهذیب، ورزش.

وی گفت: تهذیب به معنای خوب بودن، ایثار نمودن، مردم داری، خداباوری و تدین می باشد که صفات بسیار پسندیده و نیکویی برای هر انسان است. تحصیل نیز درس خواندن و مطالعه دقیق، هدفمند و با برنامه ریزی مناسب می باشد. آخرین صفت نیز ورزش می‌باشد که همان تهذیب و پرورش جسم و بدن انسان است که در رشد و سلامتی انسان بسیار تأثیرگذار است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان اضافه کرد: توصیه آخر بنده به شما عزیزان این است که دانشمند باشید. علم و دانش را در خود نهادینه نمایید. حامل و مروج آن باشید و تحصیل در دانشگاه را نه برای کسب نمره قبولی و مدرک های کاغذی بلکه برای کسب واقعی علم و معرفت دنبال نمایید

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه