مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دبیر ستاد توانمندسازی کشور:▫️تمامی ۱۸ محله شهرستان ری تحت پوشش خدمات ستاد توانمندسازی می باشد

رزمایش جهادی خدمت شامل برگزاری میز خدمت دستگاه های خدمات رسان در حوزه های مختلف به همت ستاد توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار کشور و به مدت ۲ روز در مصلی امام علی علیه السلام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام شهرری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ رزمایش جهادی خدمت شامل برگزاری میز خدمت دستگاه های خدمات رسان در حوزه های مختلف به همت ستاد توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار کشور و به مدت ۲ روز در مصلی امام علی علیه السلام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام شهرری برگزار شد.

دبیر ستاد توانمند سازی محلات کمتر برخوردار کشور در حاشیه برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات خوب ستاد توانمندسازی امضا تفاهمنامه با وزارت مسکن و شهرسازی جهت کمک به اقشار کمتر برخوردار در محلات هدف برای خانه دار شدن و خرید مسکن می باشد که هر خانواده باتوجه به سطح درآمدی و میزان توان مالی جهت پرداخت هزینه خرید مسکن میتواند در این طرح مشارکت نماید. در این راستا تعداد ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در این طرح پیش بینی شده که تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر در طرح ثبتنام نموده و ۲۴۰ هزار نفر ظرفیت باقی مانده است.

آقا محمدی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات خوب و مفید ستاد برنامه ریزی جهت برگزاری کلاس های آمادگی کنکور از اول مهرماه ویژه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم می باشد که این کلاس ها با مدیریت و همکاری دبیرستان البرز تهران و باحضور اساتید برجسته بصورت برخط برگزار و عزیزان می توانند بصورت رایگان از این خدمات استفاده نمایند.

وی افزود: ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار کشور با اجرای طرح موسوم به ۲۰۲۰ درحال خدمات رسانی به ساکنین تعداد ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار در سطح کشور می باشد که تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام و طرح های زیادی نیز در دست اجرا می باشد‌.

دبیر ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار کشور در پایان با اشاره به فعالیت های این ستاد در سطح شهرستان ری گفت: شهرستان ری تنها شهرستان در سطح کشور می باشد که تمامی ۱۸ محله آن تحت پوشش خدمات ستاد قرار گرفته و شهروندان گرامی ری می توانند از تمامی خدمات ستاد استفاده نمایند که برگزاری رزمایش جهادی و میز خدمت دستگاه های خدمات رسان شامل ارائه خدمات در حوزه های پزشکی،‌ درمانی، بیمه، مشاوره، آموزشی و پرورش، مسکن، ورزش و جوانان، دستگاه های خدمات رسان، مشاوره حقوقی و قضایی، اشتغال و کارآفرینی، فعالیت های فرهنگی و هنری و خدمات شهرداری ها از جمله اقدامات ستاد در سطح محلات هدف می باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه