مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اتباعی که در قالب چوپان 200 گوسفند سرقت کرده بودند دستگیر شدند

سرهنگ سید رضا عمادالدینی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2سارق اتباع و کشف احشام سرقت شده در محدوده حسن آباد فشافویه ،خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، سرهنگ “سید رضا عمادالدینی” با اعلام این خبر، بیان داشت: در پي وقوع سرقت احشام در محدوده حسن آباد فشافویه ، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتری 178 شمس آباد قرار گرفت.
وي بيان داشت: ماموران در تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند 2 سارق که از اتباع کشور همسایه هستند در پوشش چوپان در دامداری ها استخدام و پس از گذشت چند روز اقدام به سرقت احشام می نمودند که اقدامات تخصصی و فنی پلیس در خصوص شناسایی 2 سارق آغاز شد.
سرهنگ عمادالدینی افزود: با انجام اقدامات و رصد های اطلاعاتی هر دو سارق در کمتر از 20 ساعت در محدوده یکی از روستاهای شهر حسن آباد شناسایی و دستگیر شدند و از مخفیگاه سارقان که یک دامداری متروکه بود بیش از 200 راس گوسفند سرقت شده شناسایی و مشخص شد سارقان قصد انتقال احشام را به دیگر استان های کشور داشتند.
جانشین فرماندهی انتظامي شهرستان ری با بيان اينكه متهمان در تحقيقات اوليه با توجه به دلايل و مستندات پليس به سرقت احشام اعتراف كردند تصريح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه