مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 8 میلیارد تومان کالای قاچاق در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی یک انبار با ۸۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در باقرشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این باره گفت: برای حمایت از رونق تولید داخلی و در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مامورین انتظامی شهرستان ری با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی انبارکالای قاچاق در محدوده باقرشهر شدند.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۶۸سیزده آبان پس از انجام هماهنگی های لازم به همراه مقام قضایی تعزیرات حکومتی شهرستان ری به موقعیت اعزام و در بازرسی از انبار مذکور، ۱۷ هزار طاقه پارچه در انواع مختلف و حدوداً ۲۸ هزار قطعه لوازم یدکی و تجهیزات داخلی خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در همین رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ طرهانی با اعلام ادامه داشتن طرح های عملیاتی پلیس ری در مبارزه با قاچاق کالا، خاطر نشان کرد:‌ تلفن ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه