مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری سارقان موتورسیکلت‌های بخش کهریزک+فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری 2 سارق حرفه ای موتورسیکلت درمحدوده کهریزک و کشف هشت پرونده سرقت مربوط به این متهمان خبر داد.

0 234

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده کهریزک موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری 170 کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته مشخص شد سرقت توسط 2 مرد جوان انجام می شود که اکثر سوژه های خود را از داخل پارکینگ ساختمان های مسکونی انتخاب می کنند که پس از جمع آوری و برآورد اطلاعات بدست آمده مشخصات سارقان در اختیار عوامل گشت محسوس و نامحسوس کلانتری قرار داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه بیان داشت: در هفتم شهریور ماه سال جاری ماموران این یگان، یکی از سارقان را در محدوده یکی از خیابان های کهریزک درحال پرسه زنی شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه سارق را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به انجام تحقیقات، شناسایی و دستگیری همدست وی اظهار داشت: تحقیقات تخصصی از سارقان آغاز شد که در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند اما پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیس به بزه های ارتکابی ودر مجموع به هشت فقره سرقت موتورسیکلت معترف شدند که پس از تکمیل پرونده و شناسایی مالباختگان تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ طرهانی از صاحبان وسایط نقلیه بالاخص موتورسیکت درخواست کرد: به هشدار ها و توصیه های پلیس توجه کرده و وسایل نقلیه خود را به سیستم ایمنی و قفل زنجیر مجهز کنند و در صورت پرسه زدن افراد معلوم الحال در محلات، کوچه ها و خیابان ها سریعا مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه