مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستور اجرای پروژه جابجایی دکل‌های برق فشار قوی محله جوانمرد قصاب صادر شد

عضو مجمع نمایندگان استان تهران از صدور دستور اجرای پروژه جابجایی دکل‌های برق فشار قوی محله جوانمرد قصاب از سوی وزیر نیرو خبر داد.

سیدعلی یزدی خواه در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به نشست خود با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در خصوص تأمین اعتبار جابجایی دکل‌های برق فشار قوی در محله جوانمرد قصاب(ملک آباد) شهرستان ری، عنوان کرد: در این دیدار موارد و  مشکلات مذکور مورد طرح و رسیدگی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بوجود آمده برای ساکنین در حریم دکل های برق فشار قوی در محله ملک آباد و ضرورت جابجایی این دکل ها، خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد.

وی افزود: بازدیدهای میدانی متعددی با مدیرعامل برق منطقه ای تهران و شرکت مشاور صورت گرفته و طراحی و  مطالعات جابجایی این دکل ها توسط شرکت مشاور مورد تائید وزارت نیرو به اتمام رسیده است و این پروژه آماده شروع عملیات اجرایی است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: در پایان وزیر نیرو ضمن تماس تلفنی با حائری معاون برق و انرژی این وزارتخانه، دستور تامین اعتبار و اجرای پروژه جابجایی دکل‌های برق فشار قوی را صادر کرد./

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه