مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زن جیب بر هیئت های مذهبی شهرری در دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زن جیب بری که در هیئت‌های مذهبی شهرری از بانوان سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ ” محمد قاسم طرهانی” گفت: در پی وقوع چند فقره جیب بری از کیف بانوان در مراسم مذهبی در محدوده “شهرک نظامی” شهرستان ری رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۳ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوانی با حضور در هیات‌های مذهبی از حضور مردم و ازدحام جمعیت استفاده و پس از ورود در بین عزادارن در یک زمان بسیار کوتاهی با انجام جیب بری به سرعت از بین جمعیت خارج می‌شود.
سرهنگ طرهانی گفت: با رصد‌های اطلاعاتی مشخصات ظاهری متهم در اختیار تیم‌های مختلف گشت انتظامی قرار گرفت و ماموران انتظامی موفق شدند هنگامی که متهم قصد جیب بری از بانویی داشت، وی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی این زن جیب بر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد، افزود: تاکنون ۷ مال باخته شناسایی شده اند و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه