مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شرور قمه به دست دولت آباد بعد از دستگیری در محل گردانده شد

شروری که شب تاسوعا در فلکه دوم دولت آباد اقدام به قمه کشی کرده بود در کوتاه ترین زمان توسط پلیس دستگیر و در محل گردانده شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ محمدقاسم طرهانی عصر امروز در حاشیه مراسم بازسازی صحنه قمه‌کشی در فلکه دوم دولت‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قمه‌کشی در شب تاسوعا در فلکه دوم دولت‌آباد مقابل هیئات مذهبی و بستن خیابان متهم متواری و در یکی از شهرستان‌های همجوار مخفی شد.

وی با تأکید بر اینکه متهم برای عزاداران حسینی ایجاد رعب و وحشت و ناامنی کرده افزود: پلیس اطلاعات شهرستان ری با اقدامات فنی متهم فراری را در کمتر از 24 ساعت دستگیر و تحویل مقام قضایی کرد و برخورد قضایی جدی با این‌گونه جرائم صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: متهم دارای دو فقره پرونده قضایی بوده و از آنجا که مجازات پیشین بازدارنده نبوده در این فقره به کمک دستگاه قضایی پرونده سریعاً با مجازات بازدارنده لازمه رسیدگی می‌شود.

سرهنگ طرهانی تأکید کرد: به کسانی که با ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی قصد ناامن سازی جامعه را دارند هشدار می‌دهیم که در برخورد با این جرائم بسیاری جدی عمل خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت مردم است و در این راه از جان خود نیز خواهیم گذشت، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم هرگونه اطلاعاتی را در خصوص مخلان نظم و امنیت اعم از اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس دارند در اختیار پلیس قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی صورت گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه