مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قتل مرد جوان با ضربات چاقو در شهرری

با وقوع به قتل رسیدن یک مرد جوان با ضربات بی‌رحمانه چاقو در یکی از محله‌های شهر ری، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛پنجشنبه پانزدهم تیرماه، کشف جسد مرد جوانی از سوی اهالی محله‌ای در شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد حدوداً 40ساله‌ای مواجه شدند که هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود همچنین تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت مقتول خانه‌اش در حوالی صحنه جنایت بوده است که از سوی فرد یا افراد ناشناسی با انگیزه‌ای نامعلوم به قتل رسیده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه قتل، کارآگاهان جنایی دایره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی هویت عامل این جنایت هولناک را شناسایی کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

منبع تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه