مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارقان ضایعات پلاستیک و مالخر در باقرشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان سابقه‌دار که ۵ تن ضایعات پلاستیک از محدوده باقرشهر سرقت کرده بود خبر داد و گفت: در این رابطه مال‌خر اموال مسروقه روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق ضایعات اظهار داشت: سوم تیرماه امسال با وقوع سرقت 5 تن ضایعات پلاستیک در محدوده باقرشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری 175 قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران تجسس کلانتری باقرشهر با حضور در محل سرقت دریافتند که سارق با تخریب قفل‌ها، وارد انبار شده و 5 تن ضایعات پلاستیکی سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: مأموران با پایش تصویری دوربین‌های شهری و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار، سارق به همراه مال‌خر اموال مسروقه را که افرادی حدوداً 37 و 42 ساله بودند شناسایی کردند و در ادامه مخفیگاه متهمان شناسایی و نتیجه بررسی‌های انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهمان در 2 عملیات منسجم و مجزا دستگیر شدند و در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه مال‌خر اموال مسروقه، حدود یک تن از ضایعات به سرقت رفته کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری باقرشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تأمین نیازهای مالی عنوان کردند که هر دو متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه