مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یک ایستگاه آتش نشانی در شهرری و یک برج آموزشی در صالح آباد افتتاح می شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: همزمان با پنجاه و هشتمین «شنبه امیدوافتخار»، ایستگاه آتش‌نشانی شهرری و پروژه برج شبیه‌ساز ۱۵طبقه با کاربری آموزشی و عملیاتی در صالح‌آباد افتتاح خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در مورد افتتاح ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی گفت: قرار است در پنجاه و هشتمین شنبه امیدوافتخار، ایستگاه آتش‌نشانی افسریه و شهرری و پروژه «برج شبیه‌ساز» ۱۵طبقه با کاربری آموزشی و عملیاتی در صالح آباد افتتاح شود.

وی در خصوص ضرورت ایجاد برج شبیه‌ساز ۱۵طبقه آموزشی و عملیاتی در منطقه ۱۶ افزود: اگر در یکی از برج‌های تهران حادثه‌ای رخ دهد با وجود این برج آمادگی لازم برای نیرو‌ها وجود دارد.

محمدی همچنین در خصوص کارکرد برج شبیه‌ساز، به انجام تمرینات آبرسانی در راه پله و طبقات برج، قرار گرفتن نیرو‌های عملیاتی در شرایط پله نوردی، افزایش توان قلبی- عروقی نیرو‌های عملیاتی، تمرین فرماندهی حادثه در ساختمان‌های بلند، تمرین عملیاتی جهت نفوذ به طبقات منفی (باتوجه به وجود ۴طبقه منفی در برج)، تمرین عملیات جهت انتقال و حمل و پیاده سازی ساختار فرماندهی ساختمان‌های بلند در بخش‌های مختلف ساختمان اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: ایستگاه اتش‌نشانی افسریه و شهر ری هرکدام شامل دو طبقه (همکف و اول) و برج شبیه‌ساز ۱۵طبقه در صالح‌آباد است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه