مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پدر شهیدان والامقام صادقی به فرزندان شهیدش پیوست

«حاج علی‌اکبر صادقی» پدر شهیدان والامقام «علی‌رضا و محمدرضا صادقی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام در سن 79 سالگی در شهر ری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ حاج علی‌اکبر صادقی که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت، در سن 79 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این پدر بزرگوار شهیدان ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 24 خردادماه در منطقه علی‌آباد شهرری تشییع و در بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده می‌شود.
شهید «محمدرضا صادقی» در شهرستان ری به دنیا آمد. او دانش‌آموز دوره متوسطه بود که راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و سرانجام پس از دلاوری‌های فراوان بیست و دوم فروردین ماه سال 1366 با سمت آرپی‌جی‌زن در شلمچه به شهادت رسید.
شهید «علی‌رضا صادقی» یازدهم آذر ماه 1346 در محله صفاییه از توابع شهرستان ری به دنیا آمد. وی تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت و سپس به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر در بیست و هفتم بهمن ماه 1364 با سمت آرپی‌جی زن در فاو عراق بر اثر مصدومیت شیمیایی و اصابت ترکش خمپاره به صورت، شکم و کتف به شهادت رسید. مزار وی در بهشت زهرای شهرستان تهران قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه