مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق موتور سیکلت های بیمارستان فیروزآبادی شهرری دستگیر شد

فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که در مقابل بیمارستان فیروزآبادی اقدام به سرقت موتور سیکلت های پارک شده می کرد خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت از مقابل بیمارستان فیروزآبادی در “شهرری” پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مقابل بیمارستان و سواستفاده از شرایط بوجود آمده برای همراهان و بیماران که موتور‌های خودرا بدون قفل و تجهیزات ایمنی مقابل بیمارستان رها می‌کنند در فرصتی مناسب اقدام به شکستن قفل سوئیچ موتورسیکلت نموده و سرقت می‌نماید.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین‌های مدار بسته، مشخصات ظاهری سارق را بدست می‌آوردند و در اختیار عوامل گشت قرار می‌دهند، در نهایت در بیستم خرداد ماه امسال تیم نامحسوس عملیات کلانتری با پوشش دهی آن محل سارق را در کنار موتور‌های پارک شده مشاهده می‌کنند و در یک اقدام واکنش سریع وی را دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهم حدوداً ۲۵ ساله دارای چندین فقره سابقه سرقت بود در ابتدا منکر اتهامات وارده می‌گردید که پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیس لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی معترف و در ادامه تحقیقات به ۳ فقره سرقت معترف گردید.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهم پس از شناسایی مالباختگان و تکمیل پرونده در کلانتری به دادسرای شهرری اعزام و سپس با قرار مناسب راهی زندان شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه