مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اولین دیدار مردمی شهردار باقرشهر برگزار شد

اولین ملاقات مردمی شهردار باقرشهر با هدف رسیدگی و تسریع روند خدمات رسانی به شهروندان باقرشهر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، مرتضی همتی شهردار باقرشهر در راستای ارتباط مستقیم با شهروندان، پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات و درخواست ها و رفع موانع و مشکلات آنان صبح امروز سه شنبه 23 خرداد ماه با حضور معاونین و مسئولین شهرداری به صورت چهره به چهره با شهروندان دیدار و گفتگو کرد.
شهردار باقرشهر در حاشیه این دیدار عنوان داشتند: ارائه خدمات شایسته به شهروندان و رسیدگی به مطالبات و مشکلات آنان از مهمترین سرفصل های کاری در مدیریت شهری است، بنابراین در راستای تکریم ارباب رجوع تمامی مدیران و مسئولان حوزه های مختلف شهرداری درب اتاقشان به روی شهروندان باز است تا به نحو شایسته پاسخگوی مشکلات و مطالبات به حق مراجعه کنندگان و شهروندان باشند.
مرتضی همتی همچنین خدمت صادقانه و مخلصانه به شهروندان را وظیفه مدیران شهری دانست و تصریح کرد: رضایت خدا در گروی رضایت خلق خداست و در این راستا هیچ قصور و کوتاهی از سوی هیچ مدیری قابل قبول نیست.
در این ملاقات مردمی که نزدیک به 5 ساعت به طول انجامید به مشکلات بیش از 30 نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات و راهکارهای لازم از سوی مرتضی همتی صادر گردید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه