مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارقان تجهیزات پالایشگاه ری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق تجهیزات پالایشگاهی در ری، توسط پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ میلیارد ریال سرقت تجهیزات پالایشگاهی معترف شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی با اشاره به دستگیری سارقان تجهیزات پالایشگاهی، اظهار داشت: در پی دستگیری 2 سارق در سوم اسفندماه سال گذشته توسط ماموران کلانتری 170 کهریزک مبنی بر سرقت تجهیزات پالایشگاهی پرونده جهت بررسی بیشتر پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ارجاع شد.

وی افزود: در این راستا تحقیقات تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آغاز و مشخص شد سرقت توسط 3 نفر انجام شده و عامل اصلی به چند نقطه از استان‌های همجوار متواری شده که دستگیری وی در دستور تیم عملیات پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: مأموران عملیات پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی و با به دست آوردن سرنخ‌هایی در این رابطه، این سارق حرفه‌ای را که به جرم چندین فقره سرقت تحت تعقیب قرار گرفته بود را در شهرستان بهارستان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به بزه ارتکابی مبنی بر سرقت حدود 20 میلیارد ریال اموال و تجهیزات پالایشگاهی از یک کارخانه معترف و متهمان پس از تحقیقات کامل به دادسرای شهرری اعزام شدند.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه