مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری مامور قلابی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که در لباس ماموران از اتباع زورگیری می کرد خبر داد ؛فرد دستگیر شده تازه از زندان آزاد شده بوده و به 7 فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرده است .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری، افزود: در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان در محدوده شهرستان ری با عنوان مأمور پلیس، رسیدگی به موضوع و شناسایی فرد پلیس نما در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در تحقیقات میدانی مشخص شد، یک سارق حرفه‌ای در روستاهای اطراف شهرستان ری ابتدا اتباع کشورهای همسایه را شناسایی و به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی نداشتند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: کارآگاهان پس از شناسایی هویت این فرد مبنی بر اینکه متهم دارای سابقه است و به تازگی از زندان آزاد شده است، مخفیگاه متهم را در شهرری ردیابی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
سرهنگ محمد قاسم طرهانی افزود: از مخفیگاه متهم تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم کشف شده است و متهم ۴۱ ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر ۷ فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در نقاط مختلف شهرستان ری اعتراف کرد و جهت شناسایی مال باختگان تحت نظر قرار گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه