مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق کارخانه اسباب بازی سازی در کهریزک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق کارخانه اسباب بازی سازی کهریزک خبر داد و گفت: متهمان به ۳ فقره سرقت از کارخانه جات اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: با وقوع سرقت از یک کارخانه اسباب بازی سازی در کهریزک، عوامل تجسس کلانتری ۱۷۰ فرماندهی انتظامی شهرری به محل سرقت می‌روند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته از جزئیات سرقت اطلاع پیدا می‌کنند.

­این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان دو نفر بودند، افزود: یک نفر به داخل کارخانه می‌رود و اقلام مسروقه را به بیرون از کارخانه منتقل می‌کند و نفر دیگر پشت دیوار کارخانه زاغ زنی می‌کند.

­فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی هویت سارقان سابقه دار ۳۵ و ۴۰ ساله مشخص شد، گفت: ماموران پلیس مخفیگاه سارقان را در کهریزک شهرستان ری شناسایی و هر دو نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه سارقان از کارخانه اسباب بازی، دینام‌های دستگاه‌ها و اقلام دیگری به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان سرقت کرده بودند، افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و ۳ فقره سرقت از کارخانه جات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی و شناسایی مالباختگان به پلیس آگاهی این شهرستان تحویل داده شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه