مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

37 فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش قلعه‌ نو تخریب شد

در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها 37 فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در حدود 5/7 هکتار از اراضی کشاورزی در روستای فیروزآباد و ده خیر بخش قلعه‌نو شهرستان ری تخریب شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سیدامیر اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بخش قلعه‌نو اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها 37 فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در حدود 5/7 هکتار از اراضی کشاورزی در روستای فیروزآباد و ده خیر بخش قلعه‌ نو شهرستان ری تخریب شد.

تغییر کاربری و در ادامه آن حفر چاه‌های غیرمجاز، ساخت استخر، دیوارکشی و … از سوی سودجویان در اراضی کشاورزی قیمت‌گذاری کاذب اراضی را در پی دارد که با برخوردهای قاطع قضایی و تخریب سازه‌های غیرمجاز قیمت‌ها شکسته و متعادل خواهد شد.

بر اساس سیاست دستگاه‌های نظارتی شهرستان ری و مجموعه بخشداری قلعه‌نو و همچنین با تکیه‌بر شاخص‌های دولت انقلابی، مبارزه با فساد به‌صورت جدی اجرایی و در این راستا تاکنون در 3 مرحله شاهد آزادسازی اراضی کشاورزی بودیم که این روند در نظارت بر ساخت‌وسازها اجرایی خواهد شد.

در راستای مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز که مورد تأکید دولت است اطلاع‌رسانی به شهروندان و اهالی روستاها از طریق نصب بنر، صدور اخطار در حین ساخت ملک، نظارت و بازرسی‌های مداوم صورت می‌گیرد اما متأسفانه بازهم شاهد تخلف در این زمینه هستیم که منجر به از بین رفتن سرمایه صاحبان املاک می‌شود.

عملیات تخریب و قلع‌وقمع تمامی ساخت‌وسازهای غیرمجاز با حضور عوامل نیروی انتظامی، پلیس امنیت، یگان حفاظت، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری و نیز با دستور مقام قضایی اجرایی شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه