مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تشکیل دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری

دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری باحضور اعضای این شورا در سالن جلسات شهید پاشا پور برگزار گردید.

مهندس جعفر شربیانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهور به شهرستان ری گفت : سفر ریاست جمهوری به شهرستان ری آثار مثبتی داشته و ما امیدواریم که با عملیاتی شدن مصوبات سفر در سال ۱۴۰۲ اقدامات درخور شأن شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به برخی مصوبات سفر ریاست جمهوری اظهار داشت : تخصیص اعتبار برای کمربندی قلعه نو در سفر ریاست جمهوری یکی از اتفاقات ویژه بود چرا که یکی از گره های مهم ترافیکی در محور ورامین در شهر قلعه نو می باشد که انشاالله در سال جدید شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.

او بیان نمود : امروز الحمدالله بر خلاف آنچه که تصور می شد یک وحدت و همدلی خوبی در شهرستان برقرار است و هدف همه هم افزایی نیروها و توانها برای خدمت به مردم است و با یکی شدن نیروها شاهد افزایش کیفیت خدمات و کارها خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به نشست هم اندیشی روسای شوراهای اسلامی تابعه شهرستان ری افزود : نشست ارائه گزارش عملکرد شوراها با حضور مسئولان شهرستان را داشتیم که جلسه بسیار خوبی بود اما این نوع جلسات نباید صرفا به یک دورهمی تبدیل شود و کارگروه‌ها و همکاران بنده در هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان اطلاع دارند که تصمیمات گرفته شده در این نشست ها در اولویت کاری سال آینده شورا قرار دارد.

شربیانی ادامه داد : مجمع بانوان شورایی شهرستان ری را در جمع بانوان شوراهای اسلامی تابعه شهرستان ری پیشنهاد دادیم و قرار شد این مجمع شکل گیرد و هدف گذاری آن جذب نیروهای کارآمد بانوان در حوزه های مختلف شهرستان خواهد بود.

عضو شورای شهر تهران گفت : جلسه ای با حضور ائمه جمعه و مسئولان و مدیران ارشد داشتیم و گزارشی از عملکرد شورا ارائه و رویکرد شورای اسلامی شهرستان ری در سال ۱۴۰۲ بیان شد و تک تک اعضای شورای شهرستان ری در این کارنامه دخیل هستند و اگر این همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهرستان ری وجود نداشت مطمئنا هیچ کدام از این کارها صورت نمی پذیرفت.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با تاکید بر توجه ویژه به درآمد پایدار افزود : نکته مهمی که در فصل بودجه نویسی باید اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به آن توجه نمایند بحث ایجاد درآمد پایدار است و ما باید به درآمدهای پایدار در بودجه توجه ویژه ای داشته باشیم و در حوزه های مختلف برای این امر باید انگیزه ایجاد نماییم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.