مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف و پلمپ کارگاه روغن تقلبی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی، در بخش قلعه نو این شهرستان خبرداد و گفت: این کارگاه با دستور مقام قضایی پلمب و تعطیل شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز چهارشنبه در این باره گفت: در پی اخبار بدست آمده مبنی بر تولید، بسته بندی و فروش روغن موتور تقلبی در بخش قلعه نو شهرری، ماموران کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی بررسی و تحقیق موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین مرحله تعقیب و مراقبت محسوس و نامحسوس ماموران کلانتری موفق به شناسایی هویت این فرد و سوله محل فعالیت وی شناسائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به هماهنگی های قضائی اظهار داشت: در بازرسی از کارگاه تولیدی، تعدادی آلات و ادوات مخصوص بسته بندی و پلمب بطری های روغن و تعداد زیادی شابلون از انواع برند های موجود در بازار، ۲۰۰ عدد بشکه آماده توزیع با برچسب برند های معتبر روغن خودرو و بیش از یکهزار لیتر روغن خودرو تقلبی کشف شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس در پی جوئی های انتظامی به جرم خود مبنی بر تهیه روغن های تقلبی با استفاده از روغن سوخته خودرو و افزودن چندین مواد افزودنی و شفاف کننده اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی یادآور شد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از مبلغ یک میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تاکید کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه