مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جاذبه های گردشگری شهرری فراموش شده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرری و منطقه ۲۰ با این داشته‌های تاریخی می‌تواند یکی از محله‌های پردرآمد در حوزه گردشگری برای شهر تهران باشد، گفت: در دو دهه اخیر بسیاری از مسئولان اهل شهرری در کارهای ملی و شهر تهران مشغول شدند، اما موضوع جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر را پیگیری نکردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ جعفر شربیانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهر ری جاذبه‌های گردشگری بسیار متنوعی دارد که باید مورد توجه مردم ایران قرار گیرد و شهرداری و سازمان‌های مربوط در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تهران ظرفیت‌های تاریخی شهر ری را مطرح کرده است، افزود: اگر در اینترنت در خصوص گردشگری شهرری جست‌وجو شود، شاهد مطالب فراوان علمی در این زمینه خواهیم بود. ظرفیت‌های ری بر کسی پوشیده نیست و اگر ابهامی وجود داشته باشد، می‌توانیم بازدیدی از این شهر داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: کاروانسرای فشافویه از بکرترین فضاهای شهرری و از ظرفیت‌های خوب گردشگری است، لذا یکی از انتظارات توجه به ظرفیت‌های گردشگری شهرری توسط شهرداری تهران است.

وی با تأکید بر اینکه شهرری و منطقه ۲۰ با وجود این داشته‌های تاریخی می‌تواند یکی از محله‌های پردرآمد در حوزه گردشگری برای شهر تهران باشد، گفت: در دو دهه اخیر بسیاری از مسئولان اهل شهرری در کارهای ملی و شهر تهران مشغول شدند، اما موضوع جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر را پیگیری نکردند.

شربیانی ادامه داد: یک برنامه باید در نظر گرفته شود تا ظرفیت‌ها و داشته‌های شهر ری مورد توجه قرار گیرد. تهران باید هزینه سربار مشکلات خود را به شهرستان ری پرداخت کند و بهتر است در حوزه گردشگری و زیرساخت‌ها هزینه کند.

وی تاکید کرد: شهرداری و استانداری تهران باید در توجه به ظرفیت‌های گردشگری شهر و سرریز مشکلات تهران به ری اقدام کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه