مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جاذبه های گردشگری شهرری فراموش شده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرری و منطقه ۲۰ با این داشته‌های تاریخی می‌تواند یکی از محله‌های پردرآمد در حوزه گردشگری برای شهر تهران باشد، گفت: در دو دهه اخیر بسیاری از مسئولان اهل شهرری در کارهای ملی و شهر تهران مشغول شدند، اما موضوع جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر را پیگیری نکردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ جعفر شربیانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهر ری جاذبه‌های گردشگری بسیار متنوعی دارد که باید مورد توجه مردم ایران قرار گیرد و شهرداری و سازمان‌های مربوط در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تهران ظرفیت‌های تاریخی شهر ری را مطرح کرده است، افزود: اگر در اینترنت در خصوص گردشگری شهرری جست‌وجو شود، شاهد مطالب فراوان علمی در این زمینه خواهیم بود. ظرفیت‌های ری بر کسی پوشیده نیست و اگر ابهامی وجود داشته باشد، می‌توانیم بازدیدی از این شهر داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: کاروانسرای فشافویه از بکرترین فضاهای شهرری و از ظرفیت‌های خوب گردشگری است، لذا یکی از انتظارات توجه به ظرفیت‌های گردشگری شهرری توسط شهرداری تهران است.

وی با تأکید بر اینکه شهرری و منطقه ۲۰ با وجود این داشته‌های تاریخی می‌تواند یکی از محله‌های پردرآمد در حوزه گردشگری برای شهر تهران باشد، گفت: در دو دهه اخیر بسیاری از مسئولان اهل شهرری در کارهای ملی و شهر تهران مشغول شدند، اما موضوع جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر را پیگیری نکردند.

شربیانی ادامه داد: یک برنامه باید در نظر گرفته شود تا ظرفیت‌ها و داشته‌های شهر ری مورد توجه قرار گیرد. تهران باید هزینه سربار مشکلات خود را به شهرستان ری پرداخت کند و بهتر است در حوزه گردشگری و زیرساخت‌ها هزینه کند.

وی تاکید کرد: شهرداری و استانداری تهران باید در توجه به ظرفیت‌های گردشگری شهر و سرریز مشکلات تهران به ری اقدام کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.