مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستبند پلیس بر دستان زورگیران محدوده کهریزک

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 6زورگیر سارق با 10 شاکی که در محدوده شهر کهریزک سرقت می کردند توسط پلیس خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ دوستعلی جلیلیان پنجشنبه سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری در محدوده کهریزک به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کلانتری آن محل قرار گرفت.

جلیلیان افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۷۰ با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی یک فرایند پیچیده پلیسی سرکرده باند سارقان را در یکی از محلات قدیمی شهر شناسایی و پس از تغییر مراقبت‌های لازم ضمن شناسایی مخفیگاه و اعضای اصلی باند با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سرکرده باند به همراه پنج نفر از همدستانش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی تلفن همراه هوشمند و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد و در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۰ فقره سرقت زورگیری در مناطق مختلف تهران و شهرری اعتراف کدند که تاکنون ۱۰ مالباخته آن را مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز این فرماندهی است و پلیس با هر شخص یا اشخاصی که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و باعث ناامنی شود با قدرت برابر قانون برخورد خواهد کرد، گفت: متهمان پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه