مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انتصاب مدیرکل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)

حسین خرازی به‌ عنوان مدیرکل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  حجت الاسلام و المسلمین محسن عرفاتی سرپرست معاونت امور علمی و فرهنگی آستان مقدس طی حکمی حسین خرازی را به‌ عنوان مدیرکل تبلیغات و ارتباطات اسلامی این بارگاه ملکوتی منصوب کرد.

متن حکم مدیرکل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس به این شرح است: 

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای حسین خرازی

با سلام و تحیت

نظر به حسن سابقه، تجارب و شایستگی های ارزنده اخلاقی، مدیریتی و اجرایی جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرکل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس منصوب می نمایم.

امیدوارم در سایه سار مولای کریممان حضرت عبدالعظیم حسنی و امامزادگان جلیل القدر علیهم السلام در این مسئولیت مهم، با همکاری همکاران محترم در پیشبرد اهداف عالی آستان مقدس موفق و مؤید باشید.

توفیقات روز افزون جنابعالی را در راستای خدمت به این بارگاه ملکوتی، زائرین و مجاورین آن از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

محسن عرفاتی
سرپرست معاونت امور علمی و فرهنگی آستان مقدس

حسین خرازی دارای مدرک کارشناسی رشته روابط عمومی و امور رسانه است که پیش از این سمت ریاست اداره تبلیغات آستان مقدس را بر عهده داشته و دارای سوابق مدیریتی بخش های مختلفی از این بارگاه ملکوتی و مدیر اجرایی کنگره های علمی بین المللی بوده است. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه