مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اصلاح موانع ترافیکی با اجرای کندرو در اتوبان آزادگان(در محدوده منطقه ۲۰)

شهردار منطقه 20 از اجرای عملیات احداث کندروهای شمالی و جنوبی بزرگراه آزادگان (در محدوده منطقه ۲۰) با هدف روان‌سازی و حذف موانع ترافیکی و سهولت دسترسی شهروندان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری به نقل از ایرنا ، سید محمد ناظم رضوی روز شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: اجرای عملیات کندروی شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل خیابان شهید دستواره تا بزرگراه شهید تندگویان و کندروی جنوبی حدفاصل بزرگراه شهید رجائی تا خیابان فدائیان اسلام از سوی سازمان فنی و عمرانی شهرداری تهران در حال احداث است.

ناظم رضوی افزود: در بخش جنوبی بزرگراه آزادگان مسیری به طول سه هزار و ۸۰۰ متر کندور و به منظور تسهیل تردد ایمن شهروندان و اهالی این محل، در این مسیر سه دستگاه پل با عرشه بتنی بر روی خط راه آهن سراسری، خیابان شهید دستواره و خیابان شهید غیبی احداث میشود.

این مسئول خاطرنشان کرد: احداث این کندرو موجب حذف موانع ترافیکی و روان سازی تردد وسائط نقلیه و همچنین دسترسی از بزرگراه آزادگان حدفاصل خیابان شهید رجائی تا خیابان شهید دستواره ایجاد میشود.

شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) اظهار داشت : اجرای این طرح از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است و پیش بینی میشود اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه