مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف نزدیک به 300 تن مواد پتروشیمی قاچاق در کهریزک

دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف نزدیک به 300 تن مواد پتروشیمی وارداتی قاچاق به ارزش تقریبی 10میلیارد تومان در انبار کارخانه ای در محدوده شهر کهریزک خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و جمع آوری مواد اولیه پتروشیمی وارداتی در یک انبار کالا در حوالی کهریزک، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری کهریزک قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه حاکی از این بود که کالاهای دپو شده وارداتی بوده و خارج از شبکه توزیع در این مکان جمع آوری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هویت مالک انبار مورد شناسایی قرار گرفت افزود:  نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور بازرسی از این مکان  و دستگیری متهم اخذ شد.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: ماموران این فرماندهی به همراه نماینده اتاق اصناف از محل مورد نظر بازدید و در بازرسی صورت گرفته ۲۹۸ تن مواد اولیه پتروشیمی وارداتی کشف شد.

وی ابراز داشت: با دستور قضائی محل دپوی کالای قاچاق پلمب و مالک انباری برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه