مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یزدیخواه :پیگیری تسریع در فعالسازی ظرفیت‌های مجتمع انبارهای چای جهت حضور شرکت های دانش بنیان کشاورزی هستیم

سیدعلی یزدیخواه : عضو مجمع نمایندگان استان تهران پیگیری‌های صورت گرفته در جهت تسریع در فعالسازی ظرفیت‌های مجتمع انبارهای چای جهت حضور شرکت های دانش بنیان کشاورزی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سیدعلی یزدیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  یادآور شد: پس از نشست با ‌وزیر جهاد کشاورزی و دستور وزیر مبنی بر راه اندازی بار اندازهای هوشمند و حضور شرکت‌های دانش در محل انبارهای سازمان تعاون روستایی شهرستان ری و همچنین جلسه با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و اعلام آمادگی این معاونت برای راه اندازی و حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در شهرستان ری، گام اولیه و موافقت اصولی در خصوص این موضوع صورت پذیرفت.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد:  در ادامه پیگیری‌ها و با دعوت از معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل جدید سازمان مرکزی تعاون روستایی، نشستی در محل انبارهای چای در روستای امین آباد شهرری در راستای چگونگی بهره برداری از این مجتمع و رفع موانع و چالشهای پیش رو برگزار شد.

وی افزود: جهت سرمایه گذاری و فعال سازی ظرفیت های این مجموعه، شرکت‌های مختلفی پیشنهاداتی را ارائه کرده‌اند که مقرر شد تا نیمه شهریور ماه جمع بندی نهایی صورت گرفته و پروژه وارد فاز عملیاتی شود.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: با استقرار شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها و فعال شدن بار انداز هوشمند، پایانه عرضه محصولات، سورت و بسته بندی، ذخیره سازی، سردخانه، ارائه خدمات فنی و نهاده های کشاورزی و… بیش از ۱۰۰۰ شغل مستقیم در این مجموعه ایجاد خواهد شد./

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه