مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انتخابات میاندوره ای اتاق اصناف ری با انتخاب 2 عضو جدید به پایان رسید

مدیر اداره صمت شهرستان ری گفت: انتخابات میاندوره ای اتاق اصناف ری ظهر امروز/ یکشنبه/ در محل اداره سمت این شهرستان برگزار شد و در نهایت محمدرضا الهی و علی علیزاده به جمع اعضای هیات رئیسه پنج نفره پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سهیل یعقوب نژاد روز یکشنبه درباره انتخابات میاندوره ای  اتاق اصناف شهرستان ری در مصاحبه با ایرنا گفت: امروز انتخابات میاندوره ای برگزار شد و دلیل آن هم این بود که برای برخی اتحادیه ها انتخابات معوق داشتیم؛ ۲ انتخابات معوق شده ما هیات رئیسه اتاق اصناف و رئیس اتحادیه خوار و بار بود که انجام شد.

وی ادامه داد: فقط طی ۲ ماه گذشته ۱۲ انتخابات برگزار کردیم و پس از شهرستان تهران در این مورد رکورد زدیم.

به گفته یعقوب نژاد، آقایان محبت علی و الهی چون ۲ دوره در هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ری بودند، نتوانستند برای این دوره کاندید و انتخاب شوند بنابراین از ترکیب هیات رئیسه خارج شدند و از سوی دیگر علاقه ای به حضور به عنوان فرد علی البدل هم نداشتند.

مدیر اداره صمت شهرستان ری گفت: طبق قانون ۲ نفر برای تکمیل هیات رئیسه لازم داشتیم که بر اساس آرای کسب شده، آقایان محمدرضا الهی با ۲۷ رای و علی علیزاده ثابت با ۲۱ رای وارد هیاتن رئیسه اتاق اصناف شهرستان ری شدند.

وی یادآور شد: آقایان محبت رضا اکبر و علی اکبر بخشانیان هم به ترتیب با ۱۶ و ۱۰ رای به عنوان افراد علی البدل انتخاب شدند.

مدیر اداره صمت شهرستان ری اضافه کرد: اتحادیه های ما ۴۴ عضو دارند که در انتخابات امروز ۳۹ نفر رای دادند و هر شخص هم می توانست به ۲ کاندید رای بدهد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تحقیق و تحول یک پروسه زمانی دارد و یک سال و نیم هم از اعتبار انتخابات کنونی باقی مانده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه