مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تشریح عملکرد 863 روزه ستاره در اتاق اصناف شهرستان ری

لطف الله ستاره با اشاره به مدیریت 863 روزه در اتاق اصناف شهرستان ری اظهار داشت: مسئولیت اتاق اصناف شهرستان ری را از تاریخ 19 اسفند سال 98 بر عهده گرفتم و تا 29 تیر ماه 1401 تمامی روزها حتی تعطیلات جمعه، تاسوعا، عاشورا، بیست و یکم ماه رمضان، ایام نوروز و… در دفتر حضور داشته و در خدمت مراجعان بودم.

– تکریم ارباب رجوع در دستور کار ما قرار داشته است و هیچ مراجعه کننده ای به اتاق ما نیامده است که هنگام خروج تا جلوی در او را بدرقه نکرده باشیم.
– همانطور که پیش از آغار خدمت وعده داده بودم؛ در این دوره برای نخستین بار هیات رئیسه حقوق دریافت نکردند.
– وعده داده بودم که 44 اتحادیه در یک ساختمان تجمیع می شود که در حال حاضر سقف طبقه آخر ساختمان اتاق اصناف در حال اتمام است.
– 18 هزار واحد صنفی بدون پروانه ساماندهی شدند و به اتحادیه ها معرفی کردیم.
– با توجه به گستردگی جغرافیایی شهرستان ری، برای سهولت اصنافی که در شهرهای دور قرار دارند در 4 بخش دفاتر نمایندگی ایجاد کردیم.
– تمامی گزارشات تخلفات را بروز کرده و تا مرحله ارسال به تعزیرات و اجرای حکم پیگیری کردیم.
– هیات رئیسه اتاق اصناف در تمامی جلسات حضور داشته و حتی یک مورد غیبت در جلسات نداشته ایم.
– در این مدت، 30 هزار و 106 نامه به اتاق اصناف ری وارد و 39 هزار و 758 نامه صادر شده است.
– 8825 نامه اخطار ماده 27 و 28 به اماکن ارسال شده و تمامی واحد های صنفی حتی زیرپله ها و کوچه پس کوچه های شهر مورد بازرسی قرار گرفته است.
-2325 مورد شکایت گزارش شده که همگی بررسی و نتایج اعلام شده و رضایت شاکیان حاصل شده است.
– 1288 مورد گشت مشترک با ادارات انجام داده ایم که در این خصوص 12 هزار و 224 میلیارد و 40 میلیون و 815 هزار و 863 ریال حکم جریمه صادر شده است.
– نانوایی های مافیایی که وجود خارجی نداشتند و چندین سال اقدام به فروش آرد خارج از شبکه می کردند شناسایی و افراد متخلف را که جواز های نانوایی را به قیمت های حتی تا 30 میلیون تومان اجاره می دادند شناسایی کردیم که از سوی مسئولان قضایی دستگیر شدند.
– در این مدت از در آمد اتاق اصناف مبلغ ۴/۸۹۴/۳۸۲/۶۱۳ ریال بابت هزینه ساخت ساختمان اتاق اصناف هزینه کرده و ۶/۲۴۲/۱۱۲/۵۵۴ ریال هم موجودی اتاق اصناف بوده تحویل داده ام و موجودي نقدی ساختمان هم ۶۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال است.
– در این مدت اتاق اصناف شهرستان ری در میان تمامی اتاق های اصناف کشور رتبه نخست را در نظارت،بازرسی، رعایت قانون و ساماندهی کسب نموده است.
– در این مدت 4 اتحادیه که تخلفات محرز داشتند، در مبارزه با فساد به مرحله قضایی رسیدند و حکم دادگاه مربوزه در حال رسیدگی می باشد.
– کلیه حساب های اتاق اصناف و ساختمان در حال ساخت توسط کارشناس تعیین شده فنی و مهندسی حسابرسی و تایید شده است.
– در این مدت ساختمان 8 اتحادیه به فروش رسیده که اسناد آن نیز موجود است.
– رئیس متخلف یکی از اتحادیه های صنفی به زودی اعمال قانون می شود زیرا که حکم دادگاه صادر شده و می بایست کل ساختمان را به نام اتحادیه بازگرداند، 7 میلیارد تومان خسارت به دولت پرداخت کند و یک سال زندان را تحمل نماید که متهم بودن ایشان تایید و به زودی حکم نهایی صادر می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه