مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری زوج سارق موبایل در شهرری

فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگیری زوج سارق خبر داد که در محدوده کیانشهر اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه هوشمند نموده بودند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ “دوستعلی جليليان” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز عوامل گشت یک آقا و خانمی که درحال پرسی بی مورد بودند را مشاهده می کنند که به آنها مشکوک می شوند که به محض رؤیت مأموران سریعاً اقدام به فرار می نمايند.

وی افزود: بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران موفق می شوند هر دو آنهارا متوقف کنند که در بازدید از آنها دو دستگاه تلفن همراه هوشمند به ارزش حدودی ۴۰۰میلیون ریال از آنها کشف شد که باتوجه به ضد و نقیض بودن اظهاراتشان آنهارا به کلانتری منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات و بررسی های پلیسی زوج سارق به سرقت دو دستگاه تلفن همراه در محدوده کیانشهر معترف شدند به با شیوه و شگرد خاصی از شهروندان روز گذشته سرقت کرده بودند

سرهنگ جلیلیان بیان کرد: در پایان پس از شناسایی مالباختگان و اخذ شکایت از آنها، پایان تحقیقات متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه