مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زورگیران حسن آباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ زورگیر و کشف موبایل مسروقه در حسن آباد فشافویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر زورگیری ۲ سارق جوان سریعا تیم عملیات کلانتری۱۷۶حسن آباد به محل اعزام شدند و مشخصات سارقان را به دست آوردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بلافاصله بررسی های تخصصی در این خصوص آغاز و شناسایی متهمان در دستور کار کلانتری قرار گرفت، عنوان کرد: تیم عملیات کلانتری با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با هماهنگی قضائی متهمان زورگیر در محدوده “حسن آباد”دستگیر و۲دستگاه گوشی هوشمند مسروقه به همراه یک قبضه سلاح سرد کشف و به همراه متهمان جهت بررسی تخصصی به کلانتری حسن اباد منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: در تحقیقات بعمل آمده متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت زورگیری بودند، به بزه ارتکابی معترف و پس از شناسایی مال باخته و پایان تحقیقات پلیسی، متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه