مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه شهرری : تفاوت قیمت برای یک کالای مشخص در سطح شهر پذیرفتنی نیست

 امام جمعه شهرری با اشاره به افزایش بی دلیل بسیاری از قیمت کالاها گفت: مسئولان به خصوص در حوزه شهری بر بازار و قیمت‌ها نظارت داشته باشند تا از چند نرخی اقلام جلوگیری و اقلام مورد نیاز به موقع تامین شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته شهرری افزود: مشکلات کشور با تمام تلاش دولت فراوان است و یکی از این مشکلات، مسائل اقتصادی و همین گرانی است.

وی یادآورشد: نباید در انقلابی و مردمی بودن دولت سیزدهم تردید کرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کرده اند باید قدردان خدمات آن در مواجهه با برخی تخریب ها بود.

حجت الاسلام شاهچراغی اظهارداشت: این اقتصاد بیماری که امروز با آن مواجه هستیم نیاز به یک جراحی داشت و آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم قصد انجام این جراحی را دارد اما سر و ساماندهی به این حوزه نباید به نوعی باشد که فشار بر مردم هر روز بیشتر از روز گذشته شود.

امام جمعه شهرری گفت: گاهی این گرانی افسارگسیخته و سرسام آور است و از همین رو هرچه بناست انجام و ارزاقی که باید تامین شود باید در اجرای آن سرعت به خرج داد.

وی خاطر نشان کرد: دولت در این بخش یک مقدار تلاش بیشتری داشته باشد تا مردم بتوانند از این امکاناتی که دولت به آنان می دهد استفاده کند.

حجت الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: متاسفانه یکی از مشکلات عمده نبود نظارت است حداقل وظیفه مسئولان داخل شهر است که نسبت به این ماجرا اقدام کنند، تفاوت قیمت برای یک کالای مشخص در سطح شهر پذیرفتنی نیست.

امام جمعه شهرری گفت: به نظر مسئولان شهر هم در این بخش مسئولیت دارند و دولت هم نسبت به گرانی اقدام کند تا نگرانی از جامعه برطرف شود.

وی با اشاره به آغاز ایام سفر حج و لزوم بهره گیری جدی از توصیه های رهبری در این زمینه ادامه داد: سعی کنیم از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم، ما شیعه اهل بیت هستیم و در برخورد با افراد، پوشش و موقعیت ها شان خود را حفظ کنیم.

وی اعلام کرد:  ۳۱خرداد سالگرد شهادت دکتر چمران است، یکی از گوهرهای انقلاب همین شهید دکتر چمران است، که به تعبیر امام راحل جنگجویی پرهیزگار و انسانی شریف و متعالی بود.

حجت الاسلام شاهچراغی اضافه کرد: دکتر چمران در ابتدا از اعضای گروه نهضت آزادی بود اما وقتی حس کرد که گروه ناسالمی است از آن فاصله گرفت و به جبهه رفت و به فیض شهادت نائل آمد.

منبع ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه