مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

10تن آهن مسروقه در شهرستان ری کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری راننده کامیونی که ۱۰ تن آهن آلات سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: متهم هنگام انتقال اموال مسروقه شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان بیان داشت: هفته گذشته ماموران کلانتری قلعه نو  شهرستان ری در گشت زنی‌های انتظامی، یک دستگاه خودرو کامیون را با بار آهن آلات در محور تهران – ورامین مشاهده که به تردد این خودرو مشکوک می‌شوند.

وی عنوان کرد: تیم عملیات این کلانتری برای بررسی موضوع دستور توقف کامیون را اعلام می‌کنند و با توقف خودرو، راننده هیچگونه مدارک و بارنامه‌ای به همراه نداشت و با توجه به ضدونقیض بودن اظهاراتش به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: در تحقیقات انجام شده متهم به سرقت آهن آلات در محدوده خلازیر از ۴ مغازه ضایعات فروشی اعتراف کرد و بیان داشت قصد داشتم این اموال مسروقه را در محدوده ورامین بفروشم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان وزن اموال مسروقه را ۱۰ تن اعلام کردند، افزود: تاکنون هر ۴ مالباخته شناسایی و متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه