مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خط لوله انتقال آب کهریزک به تورقوزآباد ترمیم شد

مدیر امور آبفای کهریزک شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران از ترمیم شکستگی خط لوله ۳۵۰ میلی متری انتقال آب کهریزک به روستای تورقوزآباد شهرستان ری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،امید صابری گفت: این خط لوله ۳۵۰ میلی متری، آب آشامیدنی چاه شماره هشت کهریزک را به روستای تورقوزآباد انتقال می دهد و نقش مهمی در شبکه تامین و توزیع آب شهری و روستایی کهریزک بر عهده دارد.

وی افزود: به دنبال شکستگی این خط لوله پلی اتیلن ۳۵۰ میلی متری، گروه امداد و بهره برداری امور آبفای کهریزک به محل حادثه اعزام شدند و محل شکستگی را در کمترین زمان ممکن ترمیم کردند و این خط انتقال دوباره وارد مدار بهره برداری شد.

شهر کهریزک در جنوب شهرستان ری واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر، جمعیت شهری و روستایی بالغ بر۸۱ هزار نفر را زیر پوشش خدمات رسانی دارد.

آبفای منطقه ۶ تهران، کل محدوده شهرداری منطقه ۲۰ و بخشی از منطقه ۱۵ تهران با جمعیت ثابت شهری و روستایی به تعداد ۵۵۸ هزار و ۶۸۴ نفر را زیر پوشش دارد و به دلیل خدمت رسانی به زائران  بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در واقع یک شهر  با جمعیت یک میلیون نفری را زیر پوشش خدمات دهی قرار داده است.

منبع ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه