مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه موقت شهرری:اگر کاری را ملت در آن سهیم نباشد، دولت کاری از پیش نمی برد 

امام جمعه موقت شهرری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری با اشاره به نگاه رو به داخل دولت سیزدهم برای حل مشکلات بر نقش ملت در پیشبرد اهداف دولت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری گفت: دیروز آقای رییسی گفت که سرباز رهبری هستم و خوشبختانه دیگر دولتی نداریم که آقا صحبتی کنند و رییس جمهور چیز دیگری بگوید.

وی ادامه داد: برخی شما می گویید از وقتی آقای رییسی آمد قرار بود وضعیت مالی بهتر شود اما نشد بدانید که این وضعیت بهتر می شود؛ چراکه نگاه رئیسی و وزرای وی برای حل مشکلات بر داخل است و دولت سیزدهم کشور را با نگاه به بیرون اداره نمی کنند.

امام جمعه موقت شهرری گفت: دولت سیزدهم و شخص آقای رئیسی به دنبال این است که سفره مردم کوچک نشود.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با بیان اینکه یکی از مشکلات ما کمبود آب است، گفت: جنگ های آینده جنگ بر سر آب است و ما باید در مصرف مایه حیات صرفه جویی کنیم.  وی تصریح کرد: اگر کاری را ملت در آن سهیم نباشد، دولت کاری از پیش نمی برد.

امام جمعه موقت شهرری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه مترو پل و قطار مشهد- یزد که تعدادی از هموطنانمان جان باختند، گفت: یکی از راه های اساسی برای جلوگیری از حوادثی مثل متروپل، برخورد اساسی جمهوری اسلامی با مسببین این حوادث است.

وی افزود: از این موضوع که مسئولان قضایی احکام مقصران را در تریبون های نماز جمعه اعلام کنند، استقبال می کنیم.  به گفته حجت الاسلام ابراهیمی، نماز جمعه تریبونی است که باید ضعف ها و قوت مسئولان گفته شود اما در کشور ما قدردانی از مسئولان کارآمد انجام نمی شود و در این زمینه تبلیغات مسموم فضای مجازی و رسانه ای زیاد است انگار که گویی یک مسئول خوب و پاکدست در کشور وجود ندارد.

وی همچنین هدف قطعنامه ی ضد ایرانی شورای حکام انرژی اتمی را جاده صاف کردن برای آمریکایی ها عنوان کرد و گفت: ما راهمان روشن است و برای خودمان نسخه مرجع تقلیدمان را داریم و آن مقاومت و هیهات من الذله است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به سخنان رهبری در ۱۴ خرداد، گفت: ایشان یک سخنرانی مفصل و مهم داشتند؛ رهبری فرمودند که کشور به بن بست نرسیده است و هر روز می گویند یک ماه دیگر انقلاب از بین می رود اما بیش از ۴۰ سال است که وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ما یک جامعه معتدل است اما استکبار جهانی با وضع تحریم ها و فشارهای اقتصادی سعی بر ضربه زدن دارد اما ما جامعه معتدلی هستیم و به بن بست نرسیده ایم

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه