مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۵ قبضه سلاح گرم در شهرستان ری/دستگیری 222متهم در دوازدهمین طرح رعد پلیس

شهرستان ری- فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در دوازدهمین مرحله از طرح رعد فرماندهی شهرستان ری، ۲۲۲ متهم دستگیر، ۲۹ باند سازمان یافته متلاشی، ۱۶۶ سارق دستگیر، ۲۹ قبضه انواع سلاح سرد و ۵ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری صبح امروز در دوازدهمین مرحله از طرح رعد این فرماندهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسب دستور و تدابیر سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ همکاران ما در شهرستان ری پس از یک ماه کار اطلاعاتی و رصد موضوعات مختلف و‌ کسب مجوزهای قضایی، طی ۴۸ ساعت گذشته عملیات‌های متعدد و گسترده‌ای انجام دادند.

وی افزود: در این اقدامات ۲۲۲ نفر از متهمین دستگیر، ۲۹ باند سازمان یافته متلاشی، ۱۶۶ نفر سارق دستگیر و ۲۹ قبضه انواع سلاح سرد و ۵ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: ۱۵۰ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر و همچنین ۳۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر با ۹۲ کیلوگرم مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: ارزش ریالی اموال مکشوفه بیش از ۱۳ میلیارد تومان و همچنین ۱۲ میلیارد تومان کالاهای قاچاق کشف شده که در مجموع بیش از ۲۵ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: نتیجه اجرای این طرح منجر به کاهش ۱۰ درصدی جرائم خشن، کاهش ۷ درصدی انواع سرقت‌ها، افزایش ۷ درصدی کشفیات و افزایش ۵۴ درصدی دستگیری سارقین نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: ۷۲ درصد از پرونده‌های غیرامنیتی که از معاونت قضایی کلانتری‌ها به معاونت اجتماعی و دوائر مددکاری شده منجر به صلح و سازش شد که این حجم ارسال پرونده به محاکم قضایی را کاهش داده است.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به کاهش سرقت در شهرستان ری ابراز داشت: سهم سرقت‌ها در شهرستان ری به نسبت کل کشور از ۱.۵ درصد به کمتر از ۱ درصد کاهش‌یافته و در سطح تهران بزرگ از ۶.۵ درصد به ۵.۵ درصد کاهش سرقت ثبت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: در ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده در سال گذشته فرماندهی انتظامی شهرستان ری در گروه خود حائز رتبه برتر شده که حاصل تلاش جمعی از جمله شورای تأمین شهرستان و مقامات قضایی است.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه