مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار کهریزک: احداث بوستان های محله ای با در نظر گرفتن محل نمایش های خیابانی در دستور کار شهرداری کهریزک قرار دارد 

شهردار کهریزک در بازدید میدانی اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری از پروژه ها و برخی مشکلات مطالبه شده مردم در بخش کهریزک بر اولویت اجرای پروژه های فرهنگی و اجتماعی برای مردم شهر کهریزک تاکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،عصر روز پنجشنبه اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری به همراه شهردار کهریزک از برخی از پروژه های شهری و مشکلات اعلام شده مردم در بخش کهریزک بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه های عمرانی و حل معضلات شهری قرار گرفتند .

در این بازدید که از محل بوستان محله ای شهرک مهرگان( مسکن مهر کهریزک) آغاز شد شهردار کهریزک اظهار داشت : این بوستان محله ای که اکنون با استقبال گرم همشهریان روبرو شده است با اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد تومان اجرا شد که شامل زمین چمن فوتبال ،وسایل بازی بچه ها ، کف پوش  استاندارد محل های بازی ، سرویس های بهداشتی،نگهبانی و آبخوری است و برنامه داریم در آینده ای نزدیک تعداد این بوستان های محله ای در سطح شهر کهریزک را با در نظر گرفتن نو آوری های فرهنگی از قبیل تعبیه محل اجرای نمایش های خیابانی یا سینمای روباز و … را افزایش دهیم .

کلهر با اشاره به کمبود امکانات فرهنگی و سرانه های مورد نیاز در شهر کهریزک اظهار کرد : ما باید برای شهر های جنوب تهران مثل شهر کهریزک بهترین امکانات را در نظر داشته باشیم  و نباید بگوییم این کار برای جنوب تهران جواب نمی دهد،استقبال نمی شود  و یا به چنین بهانه هایی خدمات لازم را از مردم دریغ کنیم  که این دیدگاهی غلط است زیرا مردم جنوب تهران و شهر کهریزک لایق بهترین ها هستند و باید هر شهروندی به شهری که در آن زندگی می کند افتخار کند نه اینکه  نبود امکانات باعث سرخوردگی یک فرد از محل زندگی اش شود .

شهردار کهریزک با درخواست بسیاری از شهروندان محله مهرگان در خصوص  فنس کشی زمین فوتبال و روشنایی و … قول مساعدت داد در یک الی دو ماه آینده این درخواست های شهروندان عملی شود .

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه