مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در روستای فیروز آباد / راه دسترسی غیرمجاز کارگاه آلاینده به داخل روستا مسدود شد

به همت دهیاری و شورای اسلامی فیروز آباد و باحضور عوامل کلانتری ۱۷۳ امین آباد و به دستور رییس دادگاه عمومی بخش قلعه نو با تعدادی از ساخت و سازهای غیرمجاز در فیروز آباد از توابع بخش قلعه نو برخورد شد.

مجتبی نظیری دهیار فیروز آباد با اشاره به لزوم مقابله با ساخت و ساز های غیرمجاز اظهار داشت: به همت دهیاری و شورای اسلامی فیروز آباد و باحضور عوامل کلانتری ۱۷۳ امین آباد و به دستور رییس دادگاه عمومی بخش قلعه نو با تعدادی از ساخت و سازهای غیرمجاز در فیروز آباد از توابع بخش قلعه نو برخورد شد.

?وی با اشاره به صدور اخطارهای ساخت و ساز و باز کردن درب غیرمجاز برای این واحدها افزود: راه دسترسی غیرمجاز کارگاه تولید گونی که در بافت روستا ایجاد شده بود امروز با همکاری عوامل انتظامی و دهیاری مسدود شد، البته در سنوات گذشته نیز از طریق نصب نیوجرسی با این واحد مزاحم برخورد شده بود که پاسخگو نبود و با ساخت دیوار، دسترسی غیرمجاز به صورت کامل مسدود گردید.

?دهیار فیروز آباد گفت: واحد دیگری نیز امروز به علت دسترسی غیرمجاز در محل ایستگاه تاکسی ضمن صورتجلسه نمودن وضعیت موجود، پلمب شد و توسط مراجع مربوطه بررسی هاو اقدامات آتی لازم صورت خواهد پذیرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.