مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تقلیل کیفیت آب شرب در فشافویه / درخواست شورای شهر حسن‌آباد از فرماندار انقلابی و جهادی برای رفع مشکلات مردم

عضو شورای اسلامی شهر حسن آباد در دیدار با اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری گفت : کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری تاکنون موفق عمل کرده و انتظار می‌رود از این پس در میان مردم حاضر و از نزدیک در جمع مردم مطالبات را دریافت کند.

تقلیل کیفیت آب شرب در فشافویه / درخواست شورای شهر حسن‌آباد از فرماندار انقلابی و جهادی برای رفع مشکلات مرد

علیرضا شیدوش عضو شورای اسلامی شهر حسن‌آباد در جمع اعضای کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به اینکه مطالبه گری در جمع مردم موفق‌تر است اظهار داشت: کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری تاکنون موفق عمل کرده و انتظار می‌رود از این پس در میان مردم حاضر و از نزدیک در جمع مردم مطالبات را دریافت کند.

وی افزود: در شهر حسن‌آباد که جمعیت رسمی آن 50 هزار نفر عنوان می‌شود اما جمعیت واقعی این شهر 100 هزار نفر است که در حال حاضر از مدیریت شهری خدمات دریافت می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر حسن‌آباد تصریح کرد: شهر حسن‌آباد دارای 30 هزار نفر اتباع است که در سرشماری‌ها در نظر گرفته نشده و همچنین وجود زندان تهران بزرگ و شهرک صنعتی باعث وجود جمعیتی قابل‌توجهی در این بخش شده که مشکلاتی را در زمینه نبود آب برای این بخش ایجاد کرده است.

شیدوش در ادامه گفت: بخش قابل‌توجهی از آب مصرفی و آشامیدنی حسن‌آباد در شهرک صنعتی و زندان استفاده می‌شود و قطعاً این موضوع کیفیت آب شهر حسن‌آباد را تقلیل می‌دهد و در نهایت مردم مجبور به خرید آب آشامیدنی می‌شوند.

وی افزود: ظرفیت‌های مثبت و منفی که در بخش فشافویه ایجاد شده علی‌رغم نکات مثبت مشکلاتی را نیز برای این منطقه ایجاد کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر حسن‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: توقع ما از فرماندار انقلابی و جهادی شهرستان ری این است که با وجود مشکلات فراوانی که مردم بخش فشافویه با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند در راستای رفع مشکلات این بخش استراتژیک اقدام نمایند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه