مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

 حمیدرضا فرشیدفر فعال جهادی و فرهنگی شهرستان ری عنوان کرد / کارگروه رسانه یک فرصت مغتنم برای پیگیری مشکلات مردم است

کارگروه رسانه شورای شهرستان ری در دیداری صمیمی با یکی از فعالان جهادی و فرهنگی بر ضرورت تلاش همه افراد و گروههای دلسوز برای حضور آگاهانه و موثر در جهاد تبیین تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، حمیدرضا فرشیدفر مدیریت آستان مقدسه بی بی زبیده(س) و از چهره های فعال در امور جهادی و فرهنگی شهرستان ری، اخلاق و رعایت تقوا را لازمه تبیین و معرفی ظرفیت های نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه در جهاد تبیین باید توانایی حکمرانی دینی را در مدیریت امور مختلف کشور به نسل های امروز معرفی کنند و البته با نقد کم کاری های موجود و معرفی مدیران خسته و ناکارآمد، راه را برای حرکت جوانان امیدوار به سمت قله های توفیق و پیشرفت هموار کنند.

وی اضافه کرد: کارگروه رسانه که جمعی از نخبگان و تلاشگران حوزه رسانه در شهرستان ری را گردهم جمع کرده، یک فرصت مغتنم است تا با مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم در روستاها و شهرهای تابعه شهرستان ری، مسئولین را برای خدمت جهادی به مردم ترغیب کنند.

حمیدرضا فرشیدفر در پایان این دیدار و با تاکید بر لزوم وحدت تمام گروه‌های سیاسی و اجتماعی برای کمک به دوره جدید فرمانداری شهرستان ری، خاطرنشان کرد: در این برهه حساس، تنها راه برون رفت از مشکلات را در همدلی و کمک به دولت مردمی برای کار جهادی می دانم و امیدوارم با روحیه انقلابی که در ساختار اجرایی شهرستان ری ایجاد شده است، شاهد اتفاقات خوب و ماندگار برای پیشرفت و آبادانی باشیم.

بنابراین گزارش، حمیدرضا روئین احمدی مسئول کارگروه رسانه شورای شهرستان ری هدف از دیدار با فعالان فرهنگی و اجتماعی را هم افزایی فکری از طریق نخبگان برای گرفتن تصمیمات راهبردی اصحاب رسانه در مسیر مطالبه گری عنوان کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه