مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه شهرری :دشمن صهیونیستی در آینده نزدیک منتظر انتقام ۲ شهید ایران اسلامی باشد

امام جمعه شهرری اظهار داشت : دشمنان ایران اسلامی بدانند که اگر قصد تعرض و شرارت به مرزها و یا مواضع کشور را دارند باید منتظر جواب کوبنده باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که اگر قصد تعرض و شرارت به مرزها و یا مواضع کشور را دارند باید منتظر جواب کوبنده باشند.

وی ضمن قدردانی از خدمات امنیتی نیروهای خدوم و جان بر کف سپاه پاسداران، عنوان کرد: دشمن صهیونیستی باید در آینده نزدیک منتظر انتقام ۲ شهید ایران اسلامی در حملات اخیرش به مواضع ایران باشد.

شاهچراغی اضافه کرد: ایران اسلامی هرگز به دنبال تعرض و تجاوز به هیچ کشوری نیست ولی این حمله مقتدرانه نشان داد که اگر دشمنی قصد شرارت داشته باشد جواب کوبنده ای از نیروهای نظامی ایران خواهد خورد.

امام جمعه شهرری در ادامه به اعدام و کشتار ۸۱ نفر از شهروندان عربستانی توسط آل سعود اشاره کرد و افزود: رژیم فاسد آل سعود با اعمال این گونه جنایات وحشیانه ذات ددمنشانه خود را به جهانیان عرضه می کند.

شاهچراغی یادآور شد: رژیم آل سعود با دستور ارباب های غربی خود دست به گونه جنایات می زند ولی سران این رژیم فاسد باید بدانند که انجام اینگونه جنایات فقط موجب تسریع فروپاشی اشان خواهد شد.

وی در ادامه به ارتحال آیت الله علوی گرگانی اشاره کرد و گفت: بنده افتخار شاگردی در محضر این عالم عالیقدر را داشتم ،ایشان همواره همراه نظام اسلامی و از عاشقان و رهروان رهبر معظم انقلاب بودند.

شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود به تودیع فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید شهرستان ری اشاره کرد و بیان داشت: بنده به نوبه خود از زحمات بیش از دو ساله آقای حسین توکلی تقدیر و تشکر می کنم در دوران وی خوشبختانه با همدلی و همکاری تمامی نیروهای انقلاب اقدامات ارزشمندی برای مردم شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: امیدواریم آقای حمید زمانی که به عنوان فرماندار جدید شهرستان ری معرفی شدند بتوانند با همراهی و همکاری تمامی نیروهای انقلابی ماموریت خود که همان خدمت به مردم است را به خوبی در شهرستان ری به انجام برسانند.

امام جمعه شهرری در پایان به ولادت پر خیر و برکت حضرت ولی عصر(عج) اشاره کرد و افزود: امیدواریم تقارن این عید با عید نوروز باستانی موجب خیر و برکت برای کشور و مردم باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه